Veckans träning!

2013-03-17 19:05:00 Vardag
» Kommentarer(1) «


Veckans träning har gått otroligt bra, är så kul! 
Idag fick jag dock stanna hemma pågrund av svulen hals, men hoppas att dagens vila ska göra att ja kan träna imorgon.Varje pass kallas WOD, (work of day)
 
WOD:1
 7 min burpess
5 varv av: 
10 pushpress
10 sit up
10 benböj
10 saxhopp
 
sen gör man alla dessa övningar fem varv
 
WOD:2r 
rodmaskin 1000 m
marklyft (klarade 80 kilo!)
Frontböj
Olika rörlighetsövningar för att mjuka upp kroppen
 
WOD:3
4 min är varje övning, och sen är det 1 min vila. Sen gör man alla övningar 2 varv
8 thruster 4 shuttlerun
4 min marklyft 8 target burpress
4 min rod 200m 8 ringrodd
 
Första passet glömde jag skriva upp och minns inte riktigt, så blev fyra pass förra veckan. Är så ledsen att jag missade dagens, men med en svulen hals är det ju inte bra att träna. Så imorgon hoppas jag va fit for fight.
 
Nästa vecka kör jag periodisk fasta hela veckan, hoppas det ska gå bra.
 
 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Så svårt med storlekar online tycker jag! Men det var en storlekstabell och så stod det att de var små i storlek (vilket mina vinterskor i samma märke också är) så jag som är en 39 och ibland lite till tog 40 (storlek 8 tror jag det var) och så hoppas vi att det blir rätt! :D

2013-03-18 @ 21:22:19
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0