Fystest och tävling!

2013-03-04 15:03:42
» Kommentarer(1) «


Igår gjorde jag fystestet inför kommande bootcamp som börjar nu på söndag, det va otroligt givande men nog dom jobbigaste 15 min hittills i min träning. FIck göra fem olika övningar i en minut per övning tre varv, och jag tänkte att detta ska allt gå bra. MEn det tempot man håller på ett crossfitpass är otroligt hårt och detta va inget undantag, så om åtta veckor får jag göra ett nytt och se vad jag förbättrat. Ska bli spännande att se, sen mätte dom muskler och fettmassa, trodde resultatet skulle vara värre men jag är jätte nöjd med dom.

Jag var inne på frusofieblogg häromdagen och tävla om ett sett rönnish träningskläder, och idag fick jag reda på att jag vunnit. GIssa om jag är glad, jag vinner aldrig något. DEtta gjorde min dag mycket bättre.
Dax för mig att slänga på mig mina träningskläder och ge mig ut på en pw i det underbara vädret..
Kram

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Härligt !1 grattis till en toppen vinst :)

2013-03-05 @ 11:02:34
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0