Träning!

2013-02-12 19:02:51 Vardag
» Kommentarer(0) «


Har antagit en liten utmaning som www.frusofie.allforforaldrar.se föreslog, och jag är riktigt taggad att komma igång ordentligt med min träning! 
 
Igår blev det 30 min på bandet, 15 min på crossen och 3 gånger 20 sek plankan, började lite försiktigt igår då jag varit dålig i tre veckor. Men idag körde jag järnet, då testade jag på intervaller på löpbandet, och det va hur kul som helst, körde konstant i tjugo min, då sprang jag allt jag orkade i 20 sek och vila i 10 sek, också fortsatte jag så. Sen blev det 12 min på crossen och avsluta med 15 min på bandet igen. Nästa gång ska jag öka intervallerna med att springa 30 sek åt gången för att testa mig själv! 
 
Imorgon ska jag köra ett spinningpass på 55 min, och det ser jag verkligen fram emot.
 
Jag ska försöka att komma iväg till gymmet minst 4 dagar i veckan, har vissa pass jag vill gå på sen tror jag det får bli lite gym och intervaller! 
 
På www.campadri.se har dom många bra erbjudanden, och idag hade dom på träningsmärket Kari Traa, så för att peppa mig själv så klicka jag hem några plagg. Alltid roligare att träna när man har snygga kläder! 
 

 
Dagens middag som bestod av egengjord torskburgare i rågkusebröd
 
 
Fina utsikten ifrån gymmet
 
Nu ska jag stänga ner datorn här och göra klart lch-pannkakorna som ska gräddas, till det blir det arrow på tv och mys med mitt hjärta!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0