Träning är kul!

2013-02-18 14:20:15 Vardag
» Kommentarer(0) «


 Glömde helt bort igår och skriva om utmaningen, men gör det nu istället men sen ska det redovisas varje söndag.
Det blev 30 min på löpbandet, 15 min på crossen, och plankan 3 gånger 20 sec.
Sen körde jag intervaller på bandet i 20 min, sen 12 min på crossen och avsluta med 15 min på bandet. 
Sen kom det masssa ivägen så blev bara en kort promenad på onsdagen, och sen körde jag järnet på crossfitpasset på ett nytt gymm i stan, det va otroligt roligt men det jobbigaste jag gjort.
 
Jag hade ju planerat att ta mig iväg fyra gånger förra veckan till gymmet men blev bara tre, men denna vecka så ska jag få in alla fyra pass. Ser mest fram emot lördagens crossfitpass då jag snart börjar på bootcampet jag anmält mig till, lite nervös för hur dom lägger upp min kost dessa 8 veckor, men det ska nog gå bra, Verkar vara väldigt bra pt-personal så detta kommer bli kämpigt men kul! 
 
 
 
 
Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0