Oj oj oj...

2013-02-09 00:23:53 Vardag
» Kommentarer(0) «


Nu va det verkligen SUPER längesedan jag skrev här och det har hänt en hel del, vet inte vart jag ska börja men kan börja med att berätta att vi har äntligen fixat köket. Är så nöjd, nu letar jag dock efter den rätta tallrikshyllan, vet hur jag vill att den ska se ut men inte hittat den. 
 
Här kommer en liten sneakpeak
 
 
Jag har även bestämt mig för att börja läsa till hösten, jag håller alla tummar och tår jag kan på att jag kommer in. Har en underbar sambo som gör att jag kan ta tag i det, slippa oroa mig så mycket för den ekonomiska biten. Det blir undersköterska, jag har pratat om det i så många år men inte tagit tag i det. Och nu är det verkligen på tiden, och jag är extremt laddad att göra det. Ska bli så kul,nervöst men kul.
 
 
 
 
 
Har hänt så mycket mer som jag inte orkar berätta just nu, men någon gång ska jag ta tag i det och skriva av mig, men just nu vill jag bara koncentrera på dom bra sakerna. 
 
Jag hoppas ni alla där ute har en kanon fredag, själv ska jag hoppa i min onepeace och snart krypa ner. 
 
Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0