Koncentration på maten!

2013-02-25 20:09:00 Vardag
» Kommentarer(1) «


Måndag och ny vecka, sticker in här och säger hej lite snabbt innan det är dags för kvällens Ullared.
 
Jag ska ju börja mitt bottcamp med crossfit och ett matschema den 8 mars och åtta veckor framåt, så just nu är det 100 procent focus på kosten och träningen ligger då på "vila". Men jag fortsätter med mina promenader och cyklar till jobbet 8 kilometer varje dag. Så fram tills crossfiten börjar är det dä jag ska göra och försöka få bättre matrutiner, eftersom jag börjar 04,45 fyra dagar i veckan så har jag svårt att veta hur jag ska lägga ut mina måltider, eftersom min dag blir så jätte lång. 
 
Men just nu testar jag mig fram och hoppas hitta en lösning. 
Sen blir det 3 crossfitpass i veckan med en pt, och styrketräning 1 gång i veckan med en pt, sen lägger dom upp ett 8 veckors matschema jag ska förlja, så jag ska nog klara mitt mål och bli starkare och mer fit i kroppen.
 
 
Egengjord risifrutt ( kesofrutti ) receptet är ifrån 56kilo.
 
 
Enkel lunch
 

 
Helgens filmmys
 
Kram

Kommentarer
Postat av: FruSofie

Ska blir jättekul att få följa dig på bootcamp =)

Du vill du maila mig din adress + storlek på kläder då du vann tävlingen om träningskläder hos mig?

Grattis <3

Kram

2013-03-03 @ 11:54:42
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0