Arrowkväll!

2013-02-19 14:14:41 Vardag
» Kommentarer(1) «


Tisdagar har blivit min sambos och min dag nu sen arrow började sändas på tv, så klockan åtta sitter vi bänkade framför tv.n med något gott och myser, idag tänkte jag vi skulle ha fröknäcke till som jag precis ska testa. Är ett recept av en bloggerska som jag läser som lagt ut det. Det dofta jätte gott när jag satte in det så det blir säkert bra.
 
 
Sen väntar jag på att sjukhuset ska ringa, har ju haft problem med mina handleder till och från i över ett år nu, och igår så tappade jag känseln i fingertopparna så är dax att dom hjälper mig nu. Idag har jag fått jobba med handledsskena på och det brukar hjälpa men inte idag.
 
Passet på gymmet får jag därför ställa in, är väldigt ledsen över det då min sambo har gjort dagens pass till mig och jag skulle testa det för första gången. Men tänkte jag skulle testa några av dom övningarna här hemma som inte kräver så mycket vikter att hålla i.
 
Har kommit in i en period nu då jag äter massa avokado, det är ju bara så gott. Och jag handlade ett nätt på Lidl häromdagen och varenda en av dom har varit så där fina och krämiga, så jag rekommenderar verkligen att ni testar deras avokado. 
 
 
Är det några mer än vi som fastnat för arrow? Önskar er alla en toppen tisdag!
 
Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är också helt fast på Arrow. Dock har jag inte tålamod att vänta sådär på TV:n så jag streamar över internett. Väntar nu ivrigt på att avsnitt 17 ska komma :)
Kram Johanna

Svar: oj oj är du så långt i serien:) nä jag skulle med vilja se fortare, men jag och hendrik har tisdagar som våran kväll och då har vi sagt att vi ska kolla på det och mysa!;) så får allt hålla mig..hihi kram
annajessicasofia.blogg.se

2013-03-10 @ 16:46:19
URL: http://www.johannabostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0