TGIF!

2012-09-07 10:35:58 Vardag
» Kommentarer(0) «


Äntligen helg och i helgen väntar bara massa roliga saker ihop med människor som ger mig energi.
Vilket behövs efter denna vecka, har sovit så extremt dåligt och varit så uppe i varv att sen när jag försökt slappna av så har det varit helt omöjligt. Jag är verkligen lyckligt lottad som har en så förstående sambo när hans flickvän är trött, ledsen och allmänt irriterad, skönt att han finns där då och bara är. 
 
Har vilat lite efter några timmars jobb nu, och snart ska jag göra mig klar för att möta upp min sambo och vänner för en lunch på stan, ikväll tar vi det nog lugnt och gör en buffe av plockmat här hemma och film. 
 
Imorgon blir det släktmiddag hos sambons familj och på kvällen köper vi med oss tacos och tar med till några vänner:) 
 
Dax att kicka igång den här dagen nu.:) 
 
Hoppas alla där ute får en toppen fredag.
 
Kramar Jessi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0