Måndag & ny vecka!

2012-09-03 14:46:35 Vardag
» Kommentarer(0) «


Gått i ett sen jag kom hem efter jobbet, när jag kom innanför dörren möttes jag av underbara Hugo, fick massa pussar och gos av honom innan dom begav sig hemåt igen. Det gjorde verkligen min dag, som jag saknat lilletuff!:)
 

 
 
När dom åkt blev det veckohandling för mig och hjärtat, byte om till träningskläderna med en gång då jag planerat pch springa spåret medans middagen stod i ugnen, så innan jag begav mig ut så gjorde jag iordning allt och in i ugnen. Ugnstekt falukorv blev det idag.:) 
 
Så när jag kom innanför dörren hade sambon dukat och det va bara att sätta sig till bords, det blev två flugor i en smäll för mig där när jag sprang, efttertivitet gillar vi:)
 
Får se om det kanske blir dett varv i spåret igen ikväll eller en promenad, men först lite vila i soffan innan något mer händer idag.:)
 
Kramar Jessi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0