Lördag och mat i mängder!

2012-09-08 17:00:25 Vardag
» Kommentarer(0) «


Nu är vi nyss hemkomna ifårn en mycket trevlig och god middag med Hendriks släkt, mycket skratt och trevligt sällskap. 
 

 
Måste införskaffa lite nya kläder, men har några kilon jag vill gå ner och när jag gjort det ska jag unna mig lite nytt. Innan får det bara bli något litet. 
Det blev två dagens idag, ikväll är det bekväma kläder som gäller. :) 
  Ska Snart ta med tacos och cykla över till några vänner, det ska bli myskväll.
 

 
Höststövlarna kom fram idag, är en riktig höstdag, men i år måste jag skaffa nya skor. Vill ha både höga och låga, får se om man hittar det man söker. Dessa jag har nu har varit mina favoriter och hängt med några år. Men nu har dom tyvärr gjort sitt.
 
Den svarta tröjan är jätte fin i bak, är knappar längst med hela ryggen.:) Och aquatex jackan är en favorit när det är dagar som dessa då det blåser, den håller verkligen inne värmen. 
 
Kramar Jessi 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0