Börja bra går utför!

2012-09-03 18:38:38 Vardag
» Kommentarer(0) «


En dag som började bra och hade strålande energi och lust, har nu gått till att bli en irriterande jobbig och elak sambo! 
 
Det vänder så fort att jag inte ens själv hinner reagera. Dom senaste timmarna har varit tröga och jag har varit riktigt grinig, så min underbara sambo tog med mig ut på en cykelrunda och nu känner jag mig lite bättre. 
 
Vissa dagar vill man bara gräva ner sig och aldrig komma upp, men bara ta tag i det och börja om. :) Imorgon är en ny dag och hoppas på bättre självförtroende och humör.
 
Ikväll blir det halv åtta hos mig och lite bär med yoghurt.:) 
 
Vill ni följa mig på instagram där jag uppdaterar oftare så är det jessicajohansson87.:) 
 
Kramar Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0