Tredje och sista kalaset för denna gången!

2012-07-31 20:46:18 Vardag
» Kommentarer(0) «


Tredje kalaset över ch nu är de ett helt år kvar till jag fyller igen, jag älskar verkligen att gå på kalas eller ordna själv, men nu är det skönt att allt firande för mig är över, det tar på krafterna. Men haft tre underbar kalas, tack vare underbara vänner, familj , bonus familj och den bästa sambon.
Har verkligen fått super presenter, känner mig riktigt bortskämd och överväldiga, nu har jag mycket att ge igen till alla andra som fyller här nest.
 
 
 
 
Imorgon blir det jobb och sen tvätta upp lite kläder inför helgens tripp, jag och hjärtat ska till Borås med vänner och åker tor-lör, vi ska gå på Borås djurpark, och bara ha det mysigt med vänner, god mat och super goa barn. 
 
Resten av kvällen blir i sängen med min bok, läser just nu "Jag är wanted", än så länge är den jätte  bra och spännande,så ska ta och krypa ner nu och bara mysa.
 
 
All kärlek till er alla där ute.<3
 
Kramar Jessi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0