Sovrummet!

2012-07-20 22:32:20 Inredning
» Kommentarer(0) «


Sovrummet är det rummet som vi håller på med just nu,det har blivit nya tapeter och nu letar jag gardiner och fina kuddar till sängen som skulle kunna passa till den blåa tapeten..Jag ute efter blåa eller blå/vita gardiner och kuddar...Vill ha blått och vit ihop, sen behövs det även en ny byrå då den vi har är för stor, sen ska även den lila kläddhängaren målas vit...Jag har målat ett gamalt tittskåp vit nu, så det ska även upp med lite sötta saker i, så som hjärtats barnskor och några ifrån min barndom..
 
Lägger upp mer bilder när det är klart, har en bild på hur jag vill att det ska bli!:) 
 
 
Kramar Jessi 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0