Kaos dag!

2012-07-19 20:22:13 Vardag
» Kommentarer(1) «


Dagen började bra men slutade mindre bra då jag och min arbetskompis blev påkörda av en äldre dam som körde rakt in i oss i firmabilen...Det gick bra förutom att jag har ömmande högerfingrar och armen gör ont, jag hoppas det släpper annars ville dom röntga armen på måndag..
 
En dag med 12 timmar på jobbet efter det och sedan kom det några för att hämta Hendriks soffor som vi sålt, jag va med och bar och det skulle jag inte gjort för armen blev värre...
Så nu har jag krypit upp i sängen med en film på datorn och lite godis, imorgon hämtar vi hit mina soffor och mina matsalsmöbler...Ska bli så skönt när allt med flytten är klart och man kan börja njuta lite mer...
 
Nä dax att återgå till sällskapsresan på datorn...Hoppas ni alla där ute haft bättre dag än mig!  <3
 
Kramar Jessi 
 

Kommentarer
Postat av: annelimen

fy, stackare, vilken dag du har haft! Kanske kan pigga upp dig med att idag har jag varit på marieberg och handlat födelsedagspresent till dig :) Visste inte riktigt vad du ville ha, men jag hittade något tillslut som jag tror att du uppskattar! <3

Svar: å va spännande, nu blev jag nyfiken!:)
annajessicasofia.blogg.se

2012-07-19 @ 20:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0