Fredag och mys!

2012-07-20 23:14:00 Vardag
» Kommentarer(1) «


Haft en väldigt efektiv dag idag, det har storstädats här hemma och flyttat dom sista möblerna hit, sen fick jag sån otrolig huvudvärk som jag haft de senaste så jag fick lägga mig på soffan en stund..Men det blev inte länge, för sen väntades det fredagsmys med vänner...Pizza och spel blev de, tyvärr blev det en tidig kväll för mig då jag verkligen inte känner mig kry...Har varkem tid eller lust att bli sjuk nu, mycket som ska fixas dom kommande dagarna, på tisdag blir jag 25-år, och i veckan vankas det kalas och nästa helg tjejmiddag för mina närmsta vänner.:)..Hendrik kommer även hem på måndag så på tisdag är jag ledig så vi kan fira mig och bara vara med varandra, efter 9 fagar ifrån varandra så behövs det...Saknaden är stor nu..
I helgen ska det bakas pajdegar och plockas svamp, även lite smultron hoppas jag få med hem!:) Kanske göra en smultron paj av det eller varför inte prydda tårtan med det på onsdag....
 
Nog om mitt fredagssvammel, nu kallar sängen och en bra bok, hoppas ni alla där ute får en toppen helg och ta till vara på era nära och kära! Pussa dom en extra gång innan ni skiljsåt...
 
Kramar Jessi
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anneli

Hoppas att du inte blir sjuk nu de vore ju alltför träligy... Ser fram emot nästa helg och din middag :-) Krya på dig!

2012-07-21 @ 13:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0