Tre rätters på Jensens!

2012-08-04 15:32:27 Vardag
» Kommentarer(1) «


Igår efter att vi varit en heldag på Borås djurpark så avslutades kvällen med en stor middag på Jensens, och oj så gott det va! Va första gången jag åt där och det gör jag gärna om igen, vi ska snart gå över till svärföräldrarna här och bli bjudna på grillat, ja tänkte ta med mig det röda Per Morberg vinet jag fick i present, hoppas det ska smaka.:) Tänkte först bara säga hej här inne och uppdatera er om lägget lite, mer bilder ifrån djurparken kommer antingen ikväll eller imorgon!:)
 
 
 
 
Kramar Jessi

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Tack :D

2012-08-04 @ 21:01:17
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0