Toppen fredag!

2012-08-18 19:58:00 Vardag
» Kommentarer(0) «


Igår blev det en heldag med bara roliga saker på schemat, på förmiddagen blev det en lunch och promenad i Hjo med hjärtat och svärföräldrarna, vi hade riktigt tur med vädret. :)  Blev även en sväng förbi hem och hobby, där har dom så mycket fint, men vi fick med oss två kuddar hem bara till sängen. Hade gärna handlat mer, men då vi har begränsat med utrymme hemma just nu så fick det vara.
 
 
 
Va riktigt vackert där, man får nästan känslan av att man är på kusten! 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen blev det middag och bio med vänner, vi gick på premiären av snabba cash 2. Den var bra och sevärd, men då var ettan mycket bättre tyckte jag. Kändes som att man satt och vänta på att något skulle hända hela filmen igenom, även om det hände en massa hela tiden. Tycker ni ska gå och se den iallafal.:)
 
Idag har jag bakat knäckebröd och det blev super gott, lägger upp recept imorgon tänkte jag:) För nu ska jag snart börja med brietårtan och sen ska vi ha lite gott lördagsmys här hemma.:) 
 
Hoppas ni alla får en toppen kväll! 
 
Kramar Jessi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0