Springer iväg!

2012-08-15 20:55:24 Vardag
» Kommentarer(0) «


Dagarna springer iväg nu verkligen, igår blev det en väldigt sen kväll, det blev filmmys med vänner och då är det svårt att gå därifrån. :) Är så lyckligt lottad över mina vänner jag har, alla nya människor jag får lära känna! Finns mycket kärlek i mitt hjärta just nu, men störst av allt är att jag har träffat mitt livs kärlek, större finns inte! 
 
Nyss hemkomna ifrån en mysig grillkväll, nu kallar snart sängen då klockan ringer 04,00 imorgon.:/ 
Men ska bli otroligt skönt med en ledig fredag,lite sovmorgon,utflykt och bio står på schemat.:) 
 
Tänkte testa hemmagjord knäckebröd i helgen, blir det lyckat så kommer recept upp.:) 
 
Kramar Jessi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0