Smörgåstårta!

2012-08-08 15:16:19 Recept
» Kommentarer(3) «


Idag bjöd jag jobbet på smörgåstårta, gjorde två stycken likadana, och dom vart verkligen super goda! Dom blev väldigt uppskattade på jobbet, som tur var blev det över så det blir lunch imorgon, gjorde ju två stora och vi va väl 8 personer som åt. :) Men man ska inte snåla. hellre göra mer så ingen går därifrån hungrig.
 
 
Ca 12 pers
 
Fyllning 1

2 burk tonfisk
1 äpple
4 msk strimlad purjolök
6 msk hackad saltgurka
3 dl gräddfil
2 1/2 dl majonäs
salt,peppar
 
Fyllning 2
 

1 ask skinkost 400 gram
 
Sen är det bara att välja valfri garnering på tårtan, jag gjorde dubbel sats av allt, så de räckte till två stora tårtor. Brödet jag änvände är hönökaka, blev 6 stycken halvor per tårta.
 
Hoppas ni testar detta och tycker om de, enklare än så kan det inte bli! Och super saftig blev den, jag gjorde dom kvällen innan.
 SMAKLIG MÅLTID! 
 
kramar Jessi
 
 

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ser gott ut!! =)

Vet inte om det är något fel på min dator men det går jätte långsamt att ladda upp din blogg?!

Kramar

Svar: hela blogg.se har varit jätte konstig det sista, vet inte va man kan göra åt de:/ kramar
annajessicasofia.blogg.se

2012-08-10 @ 09:40:40
URL: http://modella.se
Postat av: Tess

Mums, vad god den ser ut! :) Kram

Svar: den va super god!:)
annajessicasofia.blogg.se

2012-08-11 @ 09:19:19
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Postat av: Millan

Så snygg den blev!

Svar: tack! :)
annajessicasofia.blogg.se

2012-08-11 @ 12:57:59
URL: http://www.saltpeppar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0