Segare än sirap!

2012-08-07 12:57:00 Vardag
» Kommentarer(1) «


Denna veckan har börjat väldigt segt,igår va det verkligen höstväder så det hände inte mkt här. 
Efter att vi veckohandlat lite så blev det film och chips, det var verkligen välbehövligt, men är tyvärr inte piggare idag! Vet inte om det beror på vädret eller om det bara varit lite mycket det senaste, men idag ska jag iallfal få lite gjort, det ska städas lite lätt här hemma. Sen ska jag göra smörgåstårtor som jag ska bjuda mitt jobb på imorgon, det ska bli spännande och se hur dom blir. Hoppas dom blir lyckade, kör med tonfiskröra i ena laget och skinkröra i ena. Blir dom bra lägger jag ut recept. :)
 
Ska snart knalla bort till hjärtat och hans pappa som lackar om vårat vardagsrumsbord idag, sjukt spänd på att se hur det blir. :) Men först ska jag fixa iordning hemmagjord ceasarsallad med egen ceasardressing till. Mmm så gott det ska bli! 
 
Händer för kul för er denna gråa tisdag? 
 
Kramar Jessi 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad smarrigt med smörgåstårta, vill väldigt gärna se tårtorna samt recepten sen :)!!

Svar: ja de kan jag allt lägga ut, dock blev det bara en mobil bild:) gjorde efter ett väldigt enketl recept, och den blev verkligen super smarrig! inte alls torr som jag va rädd över att den skulle bli...
annajessicasofia.blogg.se

2012-08-07 @ 18:58:31
URL: http://cookiesndreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0