Seg lördag!

2012-08-25 09:36:00 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag är det segt här hemma, vi var bjudna till kräftskiva hos svåger med familj igår, en super trevlig kväll som alltid och vi kom hem sent. Tänkte lägga upp lite bilder ifrån gårdenen sen under dagen:) Jag testade krabba för första gången igår och det var godare än jag tänkt mig, men det absolut godaste var havskräftorna. Vi hade verkligen fått tag i super goda och saftiga, fruktansvärt gott var det.:) Idag är vi bjudna på en kräftskiva hos vänner, men vi avaktar och ser om vi piggnar till eller inte, men kul vore det.:)
 
 
 
 
Först ska det bli en fika hemma hos min kära pappa, ska ta mig en dusch så man piggnar till.
 
Kramar Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0