Ny klänning!

2012-08-01 20:08:42 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag fick jag ju hem en ny klänning och en topp, klänningen blev genast en favorit, väldigt slapp och skön :). '
 
 
 
 
klänningen kommer ifrån rutstore, fanns mycket fina kläder som jag gärna hade klickat hem, denna åker med i helgen:).
 
Middagen idag blev väldigt lyckad, jag stekte kotletter, cirka 8 stycken till 4 pers, sen la jag över dom i en stor gryta med vatten, lök, morott och lagerblad. Jag krydda köttet med salt,peppar och grillkrydda.
Lätt de koka i cirka 2 timmar tills köttet blev riktigt mört, sen sila jag spaet och hällde tebax det i grytan och hade i grädde, cantadou vitlök och cantadou gräslök, sen lätt jag allt koka ihop och serverade med kokt blomkål, lök ,morätter, tomater och smörgåsgurka. :) Blev super gott verkligen, gjorde så vi kan värma imorgon innan vi åker, och gissar på att de kommer smaka mycket godare imorgon när köttet fått ligga och dra sig i såsen ännu mer, mm va gott:). 
 
 
Kramar Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0