Myskläder!

2012-08-08 15:34:58 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag glider jag omkring här hemma i hjärtats stora luvtröja och leggings, urskönt en regning dag och man inte orkar gå i något snyggt!
 
 
Om en stund blir det filmmys med Sabina resten av kvällen, men först ett varv med dammsugaren.  
 
Idag gjorde jag grekiska köttbullar och oj så gott de blev.
 
Nu tog jag bara allt på måfå,som jag ofta gör. har väldigt svårt att gå efter mått utan smakar hellre ofta på de ocg känner efter vad som saknas!:) 
 
500 nötfärs
1 ägg gula
salt, peppar
örtsalt
vitlök
 
Stekte dom,så dom fick lite stekyta först. sen hällde jag i muttis förpackning med körsbärtstom, lite creme fraich och en köttbuljong och lätt det koka en stund! Mums så gott de blev.
 
 
Kramar Jessi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0