Kvällsutflykt!

2012-08-05 21:23:00 Vardag
» Kommentarer(2) «


Det blev verkligen ändrade planer här hemma idag, efter dagens fikabesök så blev det en lugn dag med mat och vila i soffan.
Detta va nog behövlig efter tre intensiva dagar. 
 
På kvällen tog vi våra cyklar och tog en glass i hamnen, sen en mysig cykelvända påvägen hem i det fina vädret. Våran lilla stad är  otroligt fin så här års, då trivs jag som bäst!
 
Har verkligen varit en toppen kväll, sommarkväll när den är som bäst tycker jag.
 
Imorgon är det dax för arbete igen, i veckan har vi en heldel planerat. Det ska åkas till tippen och målas möbler. Mina systrar med familjer ska även komma hit på lite fika, tänkte komma igång med  min träning igen nu. Under semestern har den verkligen blivit sämre, så nu känner jag att min kropp behöver tebax till rutiner och träningen igen. 
 
 
Denna klänningen kommer att bli en ny favorit, den var otroligt skön och väldigt sött på tyckte jag.:)
 
Kramar Jessi 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

varifrån är den urtjusiga klänningen? :)

2012-08-07 @ 00:34:44
Postat av: anneli

var kan man hitta denna urtjusiga klänning? :)

Svar: bubbelroom beställde ja den ifrån, märket är rut m fl:) 199 kr :)
annajessicasofia.blogg.se

2012-08-07 @ 00:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0