Havskräftor & överraskning!

2012-08-28 12:27:47 Vardag
» Kommentarer(0) «


Ursäkta för dålig uppdatering, men verkligen haft fullt upp hela helgen. 
I fredags var vi bjudna hem till svåger med familj, där blev det kräftor och massa annat gott, bla smörgåstårta och paj.
 
 
 
 
Allt var super gott och vi åt och drack till magarna stod rakt ut, blev en sen men väldig lyckad kväll. 
Det får det allt bli fler gånger, och dessa kräftor var så otroligt saftiga och mycket kött. Dom var verkligen värda varenda öre! 
 
 
 
På lördagen var tanken att vi skulle på kräftskiva med Hendriks vänner, men när han åkte ditt så åkte jag och en vän till Karlstad för att överraska två andra vänner som precis flyttat ditt för att börja läsa. Och gissa om dom blev chockade och överraskade, det blev så lyckat att vi stanna kvar och sov på deras soffa och började söndagen med shopping på ikea och lite lunch. 
 
På förmiddagen så fick vi bege oss hemåt då det vänta jobb för Sabina och jag skulle till Hendriks moster på lite fika, kom hem sent i söndags kväll så blev nästan sängen med en gång, som sagt en väldigt intevsiv men rolig helg blev det.
 
Denna vecka är inte så mycket planerat förutom träning och jobb, måla resten av möblerna som är kvar ska vi allt hinna med också. 
 
Men nu ska jag ta och springa ett varv i spåret innan jag ska unna mig vardagslyx och få ögonbrynsplockning på  salong.
 
Kramar Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0