Grillning och getingstick!

2012-08-04 23:00:00 Vardag
» Kommentarer(0) «


Haft en super trevlig kväll hos svärföräldrarna, det bev grillat och vin, Per Morbergs röda vin kan jag verkligen rekommendera, väldigt milt och gott i smaken.:) När vi hade som trevligast så blev jag getingstucken i armhålan, och senast jag bev biten va jag väldigt lite, och fy tusan så ont det gör! Inte alls kul, och det värker väldigt fortfarande och det kommer det säkert att göra några dagar.
 
Varit ett perfekt sommarväder idag ju, nu verkar det som att vädret vänder och vi får mer sol, och det tackar man verkligen inte nej till, imorgon ska det visst bli lika fint.:) 
 
Fick bli en liten dagens outfit i farten.:) 
 
 
 
Super gott va det!
 
Nu tänkte jag och mitt hjärtat krypa upp i soffan och bara vara, framför en film, ikväll blir det Battleship.:)
 
Hoppas ni alla njutit av denna underbara sommardag.:)
 
Kramar Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0