Gratinerad squach!

2012-08-21 19:05:00 Recept
» Kommentarer(0) «


Dagens middag var super god, gjorde gratinerad squach.
 
Gröp ur lite av "köttet" ur en squach, beräkna en squach per person.
Stek köttfärssås.
I min hade jag, nötfärs, bacon, tompure, creme fraich och kryddor, det ska inte bli såsigt om den utan bara så där gott kletigt.:) Sen fördelar du köttfärsblandningen i squachen, på med smakrik ost och sen in i ugnen på 200 grader tills osten smällt.:)
 
 
 
 
Super gott!
 
Vad åt ni denna soliga tisdag då? 
 
Är det bara jag som tycker att tisdagar är extremt långa och sega? Är precis efter helgen och långt kvar till nästa helg, nu blir det soffan för mig då jag blev så sjukt illamående.
 
Kramar Jessi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0