Gardiner!

2012-08-28 19:25:40 Shopping
» Kommentarer(0) «


Just nu är det en väldigt trött tjej som sitter här, känns just nu som att jag druckit några glas vin och det bara slog till. Har gått i ett idag så är tröttheten som verkligen slår in nu, jag hoppas orka se halv åtta hos mig. Det är ju ett av mina abdoluta favorit program, får nog bli att ligga i sängen och kolla på det. 
 
Idag blev det några kilometer i spåret, fick reda på att jag bara gått ner 700 gram på två veckor. Där slog det ner mig totalt, jag som tycker jag skött mig bra, men nu är det bara att sköta mig ännu bättre och springa ännu mer. Jag ska gå ner minst 2 kilo innan Egypten resan och den är om 37 dagar. 
 
Sköter oss välsdigt bra på veckorna men sen kommer helgerna och man äter med vänner och blir bjuden. 
 
Men tusan den som ger sig.:) 
 
 
 
 
Detta tyget kom svärmor över med idag, det ska sys nya gardiner till sovrummet, kommer bli så bra. Nu har jag den där känslan i magen att den dagen vi flyttar härifrån så vill jag ta med mig hela sovrummet, för det blir så bra där inne! Är super nöjd med allt, kommer upp bilder när vi är helt klara.:) 
 
Kramar Jessi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0