Frukost/lunch!

2012-08-30 07:56:14 Vardag
» Kommentarer(0) «


Är hemma på rasten nu för lite frukost, eller om man kan kalla det lunch. Med tanke på att jag börjar jobba 04,45 alla dagar utom måndagar, så äter jag typ ett ägg i bilen vi sex tiden, och sen har vi våran frukost vi nio tiden, men då äter vi oftast lagad mat så vi står oss tills vi slutar eftersom vi jobbar in lunchen, så jag har inte kommit underfund med än om det är frukost eller ej? Vilket svammel så här på morgonkvisten, nu är jag iallfal hemma en sväng innan det blir några timmar jobb igen. Efter jobbet blir det nog ett pass på gymet, och en promenad om vädret tillåter.
 
Hoppas ni alla får en toppen torsdag! 
 
Kramar Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0