Fredag!

2012-08-10 16:26:13 Vardag
» Kommentarer(1) «


Återigen fredag och veckorna springer iväg, vädret började med regn här idag men nu strålar solen och det känns som sommar.:) Man får ta tillvara på den lilla sol vi får nu förtiden, så snart funderar jag på att gå ut på en lång PW..
 
Idag blev det en lunch på stan med vänner, va super gott och efter det blev det lite kaffe här hemma med kladdkakemuffins som jag baka igår, recept på dom kommer upp sen.:) 
 
Va även och kolla upp idag klippning och att slinga håret, ska ljusa upp det lite och bara toppa det, vill ha långt hår och det är väl bara att ha tålamod. Dock är jag inte hos frisören så ofta då jag blivit så missnöjd dom senaste gångerna, men nu känner jag verkligen att jag måste ditt och förnya mig lite, har en kass period nu med både vikt och utseendet, men alla har vi väl våra perioder. 
Hoppas alltså att en sväng hos frisören ska få mig att må bättre över mig sj, så ,mörkblond ska alltså testas denna gången. :)
 
 
 
Ikväll blir det hämtmat med vänner och film ,en soft fredagkväll med underbart sällskap!
Imorgon ska vi bjuda svåger och svägerska på hemmagjord pizza, hittat ett nytt lchf recept på pizzadeg som jag tänkte testa, sen är det premiär för min pizzasten som jag fick av vänner när jag fyllde nu. Pizzorna ska bli så där stenugnsbakade och goda,hoppas det stämmer.:) 
Någon av er läsare som testat det? 
 
Nu kan jag inte sitta inne längre, får bli att gå ut i solen.:)
 
Hoppasni alla får en toppen fredag, återkommer med mass goda recept.
 
kramar jessi

Kommentarer
Postat av: malpe.blogg.se

kul att se att du hade en blogg :)

Svar: ja något kul måste man ju hitta på vi datorn :)
annajessicasofia.blogg.se

2012-08-10 @ 21:15:34
URL: http://malpe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0