Förbereder morgondagen!

2012-08-01 14:47:13 Vardag
» Kommentarer(0) «


Här hemma är det en lugn dag, sluta jobbet vi elva idag och sen va underbara Sabina här på en liten fika och mys, nu tvättar jag upp lite kläder inför våran tripp och förbereder kvällens middag, idag blir det kokta kotletter i vitlök/gräslökssås, med sallad, vi försöker köra lite GI på veckorna. Lägger upp recept när jag testat om de blev gott eller inte :). Fick hem lite kläder ifrån Rut m fl idag med, dessa ska testas och hoppas att det ska passa, då tar jag med mig det till Borås :).  
 
 
När hjärtat kommer hem ifrån Trollhättan ikväll blir det en sväng över till svärföräldrarna som varit ute på semester inom Sverige, en liten fika får det allt bli med dom.
 
Kramar Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0