Bilder!

2012-08-13 20:10:21 Vardag
» Kommentarer(1) «


Min vän Anne-Lie var här med jätte fina bilder precis som hon tog på mig i januari, blev super nöjd! 
 
 
 
 
Några kilon mindre där, och nu är det nya tag här hemma med vikten! Några kilon ska bort.
 
I helgen var svåger och svägerska här på middag, det blev hemmagjord pizza och massa mys.
 Alltid lika trevligt att ha dom här, lille Hugo var med en stund med sedan kom farfar och hämta upp honom.:)
 
 
 
 
Gårdagem bjöd på överraskningsmiddag för en vän, hennes underbara flickvän hade ordnat allt så bra, och visst blev hon överraskad allt.:) God mat och mycket skratt blev det.:)
 
Dagens middag bestod av fläskytterfile, jag skulle testat kesoplättar men då dom blev helt misslyckade så fick jag snabbt tänka om. Och super gott blev även detta! 
 
 
Nu ska jag ta och boka biobiljetter till fredagens premiär av snabba cash 2, som jag väntat på att den ska komma. Hoppas den är så bra som jag hoppas på! 
 
Kramar Jessi
 
 

Kommentarer
Postat av: anneli

Vad du är fin min vackra vackra vän!!!

Svar: tack va gullig du är underbara anneli!
annajessicasofia.blogg.se

2012-08-13 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0